BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19 Eylül 2010 Pazar

KALIN KAŞLAR

Kaşlarım şu an facia durumunda. Çünkü kalınlaştırmaya karar verdim. Zaten ip gibi olmayan kaşlarım nadasa bırakıldılar. Ebru Şallınınki gibi uzaylı kaşı modunda olmalarını istemesemde, daha doğal ve ifademi yumuşatacak kaşlara geçme derdindeyim. Siz kalın kaş modasına nasıl yaklaşıyorsunuz? Beğeniyor musunuz, yoksa kalın kaş deyince aklınıza recep ivedik mi geliyor?

Araştırmalarıma göre kaşlara badem yağı sürmek işe yarıyormuş. Ama arkadaş ben öyle bi kadın sitesi biliyorum ki biri ben göbeğime makarna koyup bi hafta bu şekilde makarnalı dolaşarak 6 kilo verdim dese, yemin ederim ki bunu deniycek kadınlar var ya! Şimdi kararsızım badem yağı konusunda. Bi de yağcı kadınlar var. Evet böyle bi kadın tipi var. Evi aktara çevirmişler popoları için nane yağı, göbekleri için lahana yağı, çatlakları için lavanta yağı, dudakları için biberiye yağı, bacakları ve bilimum yerlerini güzelleştirmek için binbir çeşit yağ kullanıyo bunlar. Onlara dönüşmekten korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder