BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 Ocak 2011 Salı

Evde DAMAT var A Dostlar!!! Bir aşk hikayesi... :)

Luluşka                                                                          Snap

Eweeeet, benim güzeller güzeli prenses kızım luluşka dün itibariyle kızgınlık belirtileri göstermeye başladı. Ben de anane olmaya can atan birisi olarak artık sağlıklı olarak çiftleşme yaşına gelmiş bi tanecik kelebeğime talip aramak üzere yollara düştüm. Ve en sonunda sewgili Snap Bey kızımla izdivaca talip oldu.

İlk etapta benim cadaloz kızım Luluşka, Snap beyfendiyi bi güzel paraladı. Öyle ki Snap'in bembeyaz tüyleri havalarda uçuştu.

İşte ben çocuğumu böyle yetiştirdim, gösteren ama elletmeyen, namuslu ve iffetli bir kız olarak!!

Neyse efendim ben çocukları alıp eve geldim. Luluşka bi müddet Snap'e direndi ama Snap de delikanlı yani, lokum gibi oğlan, güçlü , heybetli, kaslı, kuvvetli...

Luluşka en sonunda Snap'e direnmekten vazgeçti ama taktik yapmaya başladı. Öyle ki, Snap'i asla yanına yaklaştırmadı ama ona türlü türlü oyunlar yaptı. Bi hareketler, bi bakışlar, işveler, cilveler.. Ve böylece Snap'i kendine deli divane etti.. Siz şu satırları okurken ben bu günkü 5.çiftleşmeyi kaydetmiş bulunmaktayım..

Umarım herşey olması gerektiği gibi olmuştur, Luluş anne, ben de genç yaşımda anane olabilirim...


Snap

Luluşka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder